|
|
|
 |
 |
AMSTERDAM
Des de fa segles el país més dinàmic del continent és també un dels més petits d’Europa. De fet, només 30 anys després de la seva independència d’Espanya, els holandesos es convertiren en una potència marítima i comercial que movia mercaderies i capital d’una banda a l’altra del món. El que us proposem és una escapada a Amsterdam per descobrir un país que s’ha fet gran sense deixar mai de ser petit. Si ens acompanyeu descobrirem les obres d’enginyeria més singulars del continent, entrarem al mercat de flors més gran del món, passejarem pels pobles tradicionals on viu la societat més tolerant de la Unió Europea, visitarem les grans ciutats d’un dels països més petits d’Europa, gaudirem de l’avantguarda artística a través dels ulls de Van Gogh i viurem la paradoxa d’estar a una nació de navegants que sempre ha lluitat contra la mar.
Durada: 5 dies.
Dates de sortida: 23 de juny i 11 d’agost. |
 |
PRAGA
Què se’n pot esperar d’una ciutat que ha estat definida com la ciutat màgica, la ciutat daurada, la ciutat de les cent torres o el París de l’est? Pocs països estan tan influenciats per la seva capital com la República Txeca ho està de Praga. I poques ciutats europees han tingut històricament tant protagonisme com l’antiga capital de Bohèmia. Avui, convertida en Patrimoni de la Humanitat, s’obre al món projectant la imatge del país més enllà de les seves petites fronteres; tan màgica, tan daurada i tan eriçada de torres, que fan absurd comparar-la amb cap altra ciutat. Praga, avui, brilla amb llum pròpia. Us proposem una escapada per descobrir el patrimoni més espectacular de l’Europa Central. Visitarem la ciutat antiga, veurem el rellotge astronòmic, travessarem el pont gòtic de Carles, passejarem pel barri jueu, pujarem al castell de Hrad, escoltarem el carilló de Loreto i coneixerem la ciutat termal de Karlovy Vary.
Durada: 5 dies.
Dates de sortida: 7 de juliol i 18 d’agost. |
 |
MALTA
És difícil trobar un lloc més petit on hagin passat tantes coses. I gairebé impossible visitar més monuments històrics en menys espai. Això sí, després de milers d’anys d’esdeveniments, de convertir cada racó de l’arxipèlag en un fragment de la història d’Europa, en aquestes illes diminutes encara hi ha lloc per les valls solitàries, els pobles tranquils, les barques de pesca i els paisatges pintorescos. I és que a Malta, amb espai per gairebé res, hi cap pràcticament de tot. El que us volem proposar és una escapada a Malta per descobrir els millors racons de l’estat més insòlit d’Europa. Visitarem les fortaleses de La Valletta, Senglea i Vittoriosa; explorarem l’illa de Gozo; ens acostarem a la badia de Dwejra; passejarem pel port de Marsaxlokk; baixarem a les catacumbes de Rabat; entrarem a les coves prehistòriques de Gher Dalem; i veurem els temples megalítics de Tarxien i Hagar Qim.
Durada: 5 dies.
Dates de sortida: 23 de juny i 22 de setembre. |
|
|
|
|